Thursday, May 2, 2019

Josef Sural'ın eşi ilk kez: Seni seviyorum aşkım...



Josef Sural'ın cenazesi uçakla Prag'a götürülürken eşinin görüntüleri herkesi derinden yaralamıştı.



Alanyaspor Kulübü, devre arasında bir yılı opsiyonlu 2.5 yıllığına kadrosuna kattığı Sural'in sözleşmesinin yükümlülüklerini tamamıyla yerine getirme kararı aldı.



Yönetimin aldığı karara göre Sural'in hakedişlerinin yanı sıra kalan 2.5 yıllık kontratının parası da ailesine ödenecek.



İLK PAYLAŞIM...
Havalimanında üzüntüden kahrolan eşinin fotoğrafları hafızalardan silinmezken; Josef'in ölümü sonrası ilk paylaşım da geldi.



"Bir parçamı kaybettim. Telefonda en son 'Beni beklemeyin, seni seviyorum' demiştin. Sevgi dolu bir eş, bir baba, bir arkadaş..."

"...Bizi uzaklardan izlediğini biliyorum. Hayat bir daha asla aynı olmayacak. Sonsuza dek seni seveceğim aşkım."

Alanyaspor'a imza attığında, "Bu şehir aileme çok uygun, çok sevdim" diyerek Alanya'daki mutluluğunu ifade eden Sural, kısa süre sonra Alanya'dan bir de ev almaya karar vermişti.

Ev parası geri verildi
Beğendiği bir ev için peşinat ödeyen Sural'in yaşadığı acı kazadan sonra hayatını kaybetmesiyle Alanyaspor bu konuda ailenin mağdur olmaması adına çalışma başlattı.

Sural'in ev aldığı müteahhite ödenen peşinatı da geri alan Turuncu-Yeşilli yönetim, parayı aileye teslim etti.



Josef Sural'ın eşinden duygusal paylaşım...

No comments:

Post a Comment